ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ (Για Ελλάδα)


1. Σε περίπτωση που θεωρείς ότι υπάρχει ελάττωμα στην παραγγελία που έχεις παραλάβει, τότε πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας εντός 10 ημερών και να μας ενημερώσεις για τυχόν πρόβλημα που παρουσιάστηκε μέσω e-mail ή μέσω της σελίδας μας στο facebook.
Σε περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας ή πιθανής παραβίασης της που οφείλεται κατά τη μεταφορά της, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να μην παραλάβει, να μας ενημερώσει  και να αποστείλει σχετικές φωτογραφίες την ίδια ημέρα παράδοσης του δέματος.
Σε κάθε περίπτωση το Superkid.gr φροντίζει για την άμεση εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών του χωρίς επιπλέον χρέωση.


Έχουμε φροντίσει να κάνουμε ειδική συμφωνία με τη κούριερ,ώστε να μην ταλαιπωρηθείς καθόλου. Η διαδικασία έχει ως εξής:

  1. Μας ενημερώνεις στο email info.superkid@gmail.com ή με μήνυμα στην σελίδα μας στο facebook εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες το προϊόν.
  2. Διαλέγεις με τι θέλεις να αντικαταστήσεις το επιστρεφόμενο προϊόν
  3. Στέλνουμε κούριερ στο χώρο σου και παραλαμβάνει αυτό που θέλεις να επιστρέψεις και αφού το παραλάβουμε σου στέλνουμε το νεό προϊόν.
  4. Όλη αυτή η διαδικασία, θα σου στοιχίσει 6,00€ (το κόστος μετάβασης,το κόστος επιστροφής). Εξαιρούνται τα ογκώδη αντικείμενα που έχουν ογκομετρική χρέωση ανάλογα το προϊόν και σας ενημερώνουμε για το κόστος ανάλογα τον όγκο.

3. Σε περίπτωση που δεν θέλεις να αντικαταστήσεις το ελλατωματικό προιόν με κάποιο άλλο, μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων με paypal, ή τραπεζική κατάθεση. Συνεργαζομάστε με Πειραιώς και Alphabank.. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε 1 εως 2 εργάσιμες απο την μέρα που παραλαμβάνουμε.  Αν έχετε άλλη τράπεζα επιμεριζόμαστε τα έξοδα τραπέζης.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ 

  • Αλλαγές γίνονται εντός 10 ημερών απο την ημερομηνία αγοράς, βάση των συνοδευτικών παραστατικών (απόδειξη, τιμολόγιο, voucher courier).Απλά μας ειδοποιείς με mail στο info.superkid@gmail.com
  • Δεν γίνονται αλλαγές χωρίς τα παραστατικά αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο)
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα
  • Δεν γίνοται αλλαγές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στη συσκευασία τους με τα καρτελάκια τους
Μπορείς επίσης να επιστρέψεις ο ίδιος το προϊόν στο σημείο παράδοσης (Ισχύει μόνο για Ηράκλειο Κρήτης).

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης - Ακύρωση Παραγγελίας

Θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν (μη ελαττωματικό) ή ολόκληρη την παραγγελία σας για το λόγο του οτι π.χ. θέλετε να αλλάξετε χρώμα ή το έχετε μετανιώσει ή το ότι δε σας ικανοποίησε; Κανένα πρόβλημα.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
- το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
- Μας ενημερώσετε πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και χρέωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα  που παραλάβατε (είτε με μεταφορική εταιρεία είτε με κούριερ της επιλογής σας).



Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί με πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση τα χρήματα επιστρέφονται σε λογαριασμό Πειραιώς ή Alphabank. Αν έχετε άλλη τράπεζα επιμεριζόμαστε τα έξοδα τραπέζης.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να βέβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο. Προσπαθούμε για να δεχτούμε όλες τις επιστροφές που έρχονται σε εμάς, οπότε σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση τότε θα σας επιστραφεί πίσω.


Κύπρος

Στην περίπτωση επιστροφής ή ακύρωσης παραγγελίας απο την Κύπρο, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν εξ'ολοκλήρου τον πελάτη και αφαιρούνται σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων.



Αν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info.superkid@gmail.com ή στην σελίδα μας στο facebook www.facebook.com/superkid.gr και θα φροντίσουμε να σε βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.